top of page

Груник І. С.: Виховуючи дітей, нинішні батьки, вчителі творять майбутню історію нашої країни, а значить і історію світу.

  • ЛФКТІ
  • 12 хвилин тому
  • Читати 1 хв


У Львівському фаховому коледжі транспортної інфраструктури НУ ЛП напередодні Міжнародного дня захисту дітей серед здобувачів освіти 1 курсу відбувся яскравий та веселий квест. Заступник директора з виховної роботи Вовк О.А. разом із студентською радою розробила змістовну програму проведення квесту та відзначення кращих студентів.

У захопливих командних змаганнях, проходячи серію завдань, здобувачі освіти показали кмітливість, логіку, швидкість та справжню дружню підтримку. Локації квесту були розташовані по всій території коледжу, а кожен етап розкривав нову тему: права дитини, знання своїх спеціальностей, командна робота, творчість.

Найбільше зацікавлення викликало завдання, яке запропонував наш директор Груник Іван Степанович, а саме: розшифрувати абревіатури спеціальностей “Транспортні технології”, “Залізничний транспорт”, “Автоматика, комп'ютерно-інтегровані технології”. І всі команди дуже добре впоралися з такою роботою!

На завершення квесту Іван Степанович запропонував ще одне завдання: пояснити формулу з фізики, що викликало жваве обговорення.

Директор коледжу звернувся до здобувачів освіти з привітанням, а також наголосив про важливість навчання та дотримання елементарних правил поведінки, які бережуть життя.

У надзвичайно теплій та позитивній атмосфері Іван Степанович вручив командам нагороди, а представники студентської ради коледжу Ковальчук Антоніна та Федак Ольга (3 курс), Дубас Андріана, Бойко Ірина та Прокопів Максим (1 курс) були відзначені подяками за активну участь в організації квесту. Звичайно ж, за ініціативи адміністрації коледжу, були солодкі призи та пам’ятні значки з логотипом коледжу.

Це свято стало чудовою нагодою ще раз нагадати всім, наскільки важливо оберігати дитинство, наповнювати його радістю, турботою та безпекою.

Нехай кожна дитина буде щасливою під мирним небом!




















bottom of page