Двадцять третього грудня у Львівському фаховому коледжі транспортної інфраструктури НУ "Львівська політехніка" відбулася конференція трудового колективу, присвячена затвердженню колективного договору на 2022-2026 роки. Цього року у житті навчального закладу відбулося чимало змін, і більшість з них – протягом останніх п’яти місяців, відколи коледж очолив Іван Груник. Тож освітянам було про що поговорити. Головував на конференції в. о. директора коледжу Іван Груник.
Іван Степанович розповів про роботу керівництва, усього колективу коледжу і, частково, торкнувся профспілкової діяльності. Зокрема, найбільше турбувала вступна кампанія, яку вдалося успішно здійснити, за що він подякував усім причетним. І сьогодні у коледжі навчається на денній формі 729 студентів і на заочній – 219. Разом – 948. Це майже на 200 осіб більше, аніж у 2021 році. А наступного навчального року є намір підвищити кількість студентів до 1000 осіб.
Наступним важливим досягненням було ухвалення колективом коледжу рішення, яке 31 травня 2022 року Міністерство освіти і науки України підтримало відповідним наказом про реорганізацію ЛФКТІ, шляхом від’єднання його від Українського державного університету науки і технологій (м. Дніпро) і приєднання до НУ «Львівська політехніка». А 18 жовтня було видано наказ ректора НУ «Львівська політехніка» про утворення у її складі Львівського фахового коледжу транспортної інфраструктури. Тож з 1 грудня коледж став відокремленим підрозділом цього університету, що відкриває великі перспективи у навчальному процесі.
Чимало зусиль потребувало і повернення денної форми навчання у коледжі, але все вдалося. Також усім викладачам було надано відпустки тривалістю 56 днів і повністю виплачена матеріальна допомога на оздоровлення. І до кінця цього року їм буде виплачена значно більша винагорода, аніж у попередні роки.
Коледж також бере активну участь у житті освітян Львівщини. Зокрема, нещодавно тут відбувся обласний етап ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, у якому студентка ЛФКТІ Соломія Жук посіла друге місце. Також двоє студентів коледжу взяли участь у міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика.
– Тож далі працюємо над вдосконаленням навчального процесу, щоб надавати якісні знання нашим студентам, яких готуємо для стратегічної галузі – залізничного транспорту України, – наголосив Іван Груник. – Адже саме залізниця зараз є основним видом транспорту, яким, серед іншого, їдуть до нас і лідери інших держав.
Щодо виконання коледжем фінансових показників, то загальний фонд становив 18 млн 941 тис. грн. Тобто більше на один мільйон, аніж торік. Це відбулося за рахунок збільшення кількості студентів-контрактників.
У найближчій перспективі, крім збільшення кількості студентів, коледж також працюватиме над підготовкою бакалаврів, а у майбутньому – над створенням інституту залізничного транспорту у складі НУ «Львівська політехніка». На завершення, Іван Груник запевнив, що усі викладачі працюватимуть і надалі, а усі питання обговорюватимуть спільно.
Про виконану велику роботу із підготовки проекту колективного договору розповіла голова профспілки освітян Любов Дудчак. У першу чергу, комісія у складі дев’яти осіб намагалася враховувати інтереси кожного з членів колективу коледжу та дотримуватися вимог законодавства. І, на думку юриста профспілки освітян, проект цього колдоговору складений бездоганно і передбачає вагомі соціальні гарантії. Любов Богданівна подякувала усім, хто долучився до створення цього документу. Ця робота відбувалася на демократичних засадах і в. о. директора коледжу Іван Груник прислухався до думки кожного.
Голова профспілки залізничників Святослав Кучерук зауважив, що проект нинішнього колдоговору відрізняється від попереднього тим, що протягом останніх шести років відбулись суттєві зміни у вітчизняному законодавстві, які були враховані. Комісія працювала плідно і він задоволений результатами їхньої роботи.
У підсумку, конференція одноголосно ухвалила колдоговір разом із додатками. Тож, згідно із цим документом, коледж житиме протягом наступних чотирьох років.
Ігор ПАРФЕНЮК
Comments